Değişim Yayınları- Kitap ile Buluşma Yeriniz
Değişim Yayınları- Kitap ile Buluşma Yeriniz
Değişim Yayınları- Kitap ile Buluşma Yeriniz
Değişim Yayınları- Kitap ile Buluşma Yeriniz
Değişim Yayınları

3ds MAX 2011 ile Görselleştirme

  • 9786054031375
  • VAR

67,15
%15
79,00


Kitap ile Gelenler
 3ds Max 2011 ile Görselleştirme kitabı, Ocak 2005’de çıkan, binlerce okuyucusuna 3ds Max’i sıkılmadan öğreten, Türkiyenin en çok okunan  3ds Max ile Görselleştirme kitapları serisinin güncellenmiş ve geliştirilmiştir halidir. 3ds Max’e yeni başlayan ve programı en güncel ve yeni özellikleri ile öğrenmek isteyenler için yegâne kaynaktır.Temel olarak 3ds Max'i görselleştirmeye bakan başlıkları ve uygulamaları ile sıfırdan öğretmek ile beraber, 3ds Max programını bilen kullanıcılarda kitabın içerisinde bilmedikleri modelleme araçlarını, aydınlatma, kaplama ile ilgili birçok püf noktaları, 3ds Max 2009,2010 ve 2011 sürümünün görselleştirme ve tasarıma bakan yeni eklentilerini ve pratik çalışma yöntemlerinin bulabilirler.

 
Burada tekrar edelim ki, kitabımızı geliştirmemizde bizi motive eden, gönderdikleri yüzlerce teşekkür ve tebrik e-postası için, siz değerli okuyucularımıza teşekkürü bir borç biliriz.

(Bu yorumları okumak için http://www.emrahcelik.com/yorumlar.html)

Yazarımızın verdiği Profesyonel 3ds Max Eğitimleri ve Bilgi İçin İnternet Sitesi:
www.emrahcelik.com
 
Bir önceki kitap da olduğu gibi siz okuyucularımıza gelişen yazılım teknolojisinin getirdiği yenilikleri ulaştırmaya devam ediyoruz. 3ds Max 7 ile Görselleştirme kitabı ile 3ds Max 2011 Görselleştirme kitabı arasında 280 sayfa yeni bilgi ile 3ds Max 2011’in görselleştirme ve tasarım yönüne bakan yeni özellikleri, daha önce değinmediğimiz konular ve yeni uygulamaları bulabilirler.
  
Bunun dışında değindiğimiz, Viewport çalışma ekranında gölge önizleme, import seçeneklerindeki gelişme, yeni Mental Ray Özellikleri ve Güncellemeleri, Hardware Rendering, Edit Poly araçlarındaki bazı değişiklikler. Bunun dışında içeriği geliştirmek maksadı ile eklediğimiz, Işıklar ile ilgili yeni uygulamalar ve Mental Ray İç Mekan Gece ve Gündüz Phometric Lights ve yeni eklenen ProOptimizer ve Quadify Mesh bölümleri de kitabımızın öne çıkan yeni özellikleri olarak sıralayabiliriz.
 
Bu güncellemeler ile beraber, kitabın içeriği 3ds Max 2008 arayüzünde, değişen yerlere göre yeniden düzenlenmiş, eski sürümlerinde olan araçların (Edit Poly, Import, Select By Name  v.b) arayüzlerinde değişen veya eklenen yeni parametrelere de ayrıca değinilmiştir. Bahsettiğimiz programın güncel sürümüne ait araçları dışında kalan yerleri, programın önceki, 3ds Max 7 üstü sürümlerine sahip kullanıcılarda rahatlıkla takip edebilir, uygulayabilirler ve programın kullandıkları sürümleri üzerinde iyi bir seviyeye gelebilirler.
 
Kitabın içeriği içinde yeni eklenen özellikler ve güncellemeler, dikkatinizi çekmesi amacıyla çeşitli ikonlar ve notlar ile ayrıca belirtilmiştir.  Ayrıca eski okuyucularımız içerik içinde yeni eklenen konuları sayfa numaraları yanındaki ikon yardımıyla kitap içinde kolaylıkla bulabilirler.

 

Autodesk 3ds max

Günümüz 3 boyutlu görselleştirme yazılım paketleri içinde en çok kullanıcıya sahip 3 boyutlu modelleme, kaplama, aydınlatma ve animasyon yazılımı olan 3ds Max mimari görselleştirme, bilgisayar oyunlarını, Sinema & TV için görsel efektler ve daha bir çok alanlarda kullanılmaktadır. Mimarisinin gelişmeye açık olması, nesne tabanlı çalışması, kolay öğrenilebilir bir kullanıcı arayüzü olması nedeniyle, ilk versiyonun çıktığı 1995 yılından günümüze kullanıcılarını memnun eden bir gelişme ivmesi ile bir çok teknoloji ödülü almış bu yazılım saydığımız tüm sektörlerde dünyanın her tarafında yüz binlerce kullanıcı tarafından kullanılmaktadır. Kitabımız genel konsept itibari ile programın güncel olan 3ds Max 2011 sürümünün arayüzüne göre programı anlatmaktadır. Temelde aynı prensipler ve çok farklılık göstermeyen bir arayüz üzerine kurulu olan 3ds Max 7 üstü sürümüne sahip kullanıcılarda, kitabın yeni sürüme ait özellikler dışında kalan yerleri rahatlıkla takip edebilirler.
 


Kitabın İçeriği

Bu kitap 3ds Max programını yukarıda bahsettiğimiz alanlarda çalışan, eğitim alan veya veren mimar, oyun tasarımcıları, grafikerler, öğrenciler, öğretmenler için yazdım. Yıllardır kurumsal ve özel verdiğim eğitimler içinde edindiğim tecrübeleri kitabımızın içeriğine tümüyle yansıtmaya çalıştım. Dolayısıyla bu tecrübelerden yola çıkarak 3ds Max programını ilk öğrenen bir kullanıcının takılabileceği yerlere özellikle değinilmiştir. Kitabın içindeki içerik ve konu anlatımları 3ds Max’in genel iş akışına göre sıralandı. Temel Bilgiler, Çizim & Modelleme, Kaplama, Aydınlatma & Kamera, Animasyon & Render (İş çıkışı) olmak üzere 5 kısımdan oluşan bu içerik planı içinde yer alan bölümler içindeki konular 3ds max konusunda hiçbir bilgisi olmayan kullanıcıları anlayacağı görsel ve yormayan anlaşılır bir üslup ile adım adım anlatılmıştır. Konu anlatımları desteklemek için binlerce 3ds max ekran görüntüsü ve grafikler kullandım. Kitabı yazarken oluşturduğum bu içerik bir mimar, oyun tasarımcısı veya grafiker, daha doğrusu bu programı tüm alanlarda kullanmak isteyen kullanıcılar için ortak ve bilinmesi gereken konulardır. Dolayısıyla bu kitap, bu genel konu içeriği ile, tüm 3ds Max kullanıcılar için bir başvuru kitabı özelliğini de edinmiştir.

  

 Başlıklar Halinde Kitap İçeriği

                       

KISIM 1: 3ds Max  Arayüz ve Temel Bilgiler

BÖLÜM 1: 3DS MAX Arayüzüne Genel Bakış

3ds Max  Arayüzü (Interface)   

Menüler üzerinde özel kontroller      

Customize Menüsü       

File Menüsü   Yeni bir sahne açma; File Menüsü ; New ve Reset      

Merge :    

Export :    

Import :          

Yedekleme(Auto Backup)    

Units Setup (Ölçü Birimi Ayarı)

Çalışma Ekranları (Viewports)  

Farklı Çalışma Ekranı Şablonları        

Farklı Görüntüleme Çeşitleri    

Çalışma Ekranı Kontrol Araçları(Viewport Controls)    

Çalışma Ekranında kullanabileceğiniz özellikler ve Kısayollar  

 

BÖLÜM 2: TEMEL BİLGİLER

Standard ve Extended Geometrik Objeleri çizme ve değiştirme işlemleri     

Objeler Nasıl Çizilir   

Objeleri çizdikten sonra parametrelerini değiştirme   

Grid(Izgara) ve Koordinat Sistemi ?   

Autogrid özelliğini kullanarak çizim yapma     

Standard ve Extentend Primitives Menüler     

Name and Color (İsim ve Renk)      

Creation Method (Çizim Methodu)   

Keyboard Entry (Klavye Girişi – Klavye ile çizim yapmak için)  

Diğer Standard Objeler          

Seçim Araçları ve Teknikleri    

Bölgesel Seçim ve Araçları (Region Select)    

Listeden isme göre seçim Yapma (Select By Name)   

Seçimi Filitreleme / Selection Filter Menüsü  

Seçim Seti Yapma (Selection Set)        

Grup Yapma (Group Menüsü)

Display Panel Hide ve Freeze  

Objeleri gizleme ve dondurma işlemleri           

Isolate Selection            

Transform Araçları         

Taşıma, Döndürme ve Ölçeklendirme 

Referans Koordinat Sistemi      

Local Koordinat Sistem               

Objelerin Merkezini Değiştirme(Transform Coordinate Center)            

Objelerin Merkezlerini Değiştirme (Pivot Point)           

Snap Tools (Yakalama Araçları)           

Uygulama: (Move,Rotate ve Scale ile objeleri düzenleme)      

Hizalama Araçları (Align Tools)

Align(Hizalama)             

Quick Align       

Normal Align   

Kopyalama Araçları  

Çoğaltma Teknikleri ve Araçları      

Copy, Instance ve Reference çoğaltma arasındaki farklar ?     

Mirror Kopyalama Aracı   

ARRAY Kopyalama Aracı     

Uygulama : ARRAY kopyalama aracı ile döner merdiven       

Spacing Tool  Kopyalama Aracı

Uygulama : Spacing Tool aracı ile Balkon       

Clone and Align Tool    

Object Paint(Eğrisel Yüzeylerde Kopyalama)   

Layers (Katmanlar)       

Containers       

KISIM 2:MODELLEME

BÖLÜM 3: 3DS MAX MODELLEME

3DS Max'de modelleme nasıl yapılır?

Modelleme Modifiers Stack (Değişticiler Yığını Paneli)              

Modifiers (Değiştiriciler)                                                            

Parametrik Değiştiriciler                                                             

Bend                                                                                             

Bend ve Limitler

Uygulama: Masa                                                                        

ilk Test Render işlemi

Taper

Twist

Noise                                                                                          

Uygulama: Kaya                                                                          .

Uygulama:Deniz

Arka plan (Backround) rengini değiştirme      
Çalışma Ekranında (Viewport Backroun)resmi gösterme

Stretc:                                                                                           

Squeeze                                                                                      

Mesh Select                                                                                

Mesh Select Kullanım                                                                

Soft Selection (yumuşak Seçim)                                                 

Mesh Select Uygulama: Baston                                                  

FFD ( Free Form Deformations)

Uygulama: KANEPE

 

Push      

Ürüne ait yorum bulunmamaktadır.

Güvenlik Kodu

Benzer Ürünler

Kampanya ve İndirimlerden Haberdar Olun!
Yukarı
Hipotenüs Hipotenüs® Yeni Nesil E-Ticaret Sistemleri ile Hazırlanmıştır.