Değişim Yayınları- Kitap ile Buluşma Yeriniz
Değişim Yayınları- Kitap ile Buluşma Yeriniz
Değişim Yayınları- Kitap ile Buluşma Yeriniz
Değişim Yayınları- Kitap ile Buluşma Yeriniz
Değişim Yayınları

3DS MAX 2008 İLE GÖRSELLEŞTİRME

  • 9786050042061
  • VAR

309,45
%15
364,06

 

 

Kitap Adı : 3ds Max 2008 ile Görselleştirme
Yazar Adı : Emrah Çelik
ISBN : 605-0042-06-01
Eki : CD ilavelidir
İlk Baskı Tarihi : Şubat 2008
Baskı Sayısı : 1. Baskı
Kağıt Cinsi : 1. Hamur Kağıt
Kapak Cinsi : Karton Kapak
Liste Fiyatı : 48 TL
Sayfa : 770 Sayfa
Ebat : 19,5 x 23,0

 

 


  *Emrah Çelik ile Profesyonel 3ds Max Kursları İçin, Yazarımızın Resmi Websitesi www.emrahcelik.com 'u Ziyaret Edebilirsiniz.*

Malzeme Editörü ile cam, metal, krom, ahşap, plastik, ayna ve parlak yüzeyler hazırlayarak görsejleştirmelerinize gerçekçilik katın...
Mimari görselleştirme yapan kullancılar için özel 3ds Max eklentileri; Projelerinize kolayca param-etrik ağaç, pencere, kapı, merdiven, duvar v.b objeleri ekleyin.3ds Max ile AutoCad arasında dosya alışverişi ile tasarımlarınıza fıız katın...
Adım adım uygulamalar ile konu anlatımları, yeni özellikler ve pratik teknikler...
Dış ve İç Mekan Aydınlatma, hacimsel sis ve optik lens efektleri...
Kamera Animasyonları ve teknikleri İle" görselleştirdiğiniz mekanlar içinde gezerek, videolarını hazırlayın...
Resimleri ve grafikleri, uzun açıklamalardan fazla kullanan bu görsel 3ds Max başvuru kılavuzu ile hızlı ve sıkılmadan adım adım öğrenin...
u.com
 
*Emrah Çelik ile Profesyonel 3ds Max Kursları İçin, Yazarımızın Resmi Websitesi www.emrahcelik.com 'u Ziyaret Edebilirsiniz.*

 

 

3DS MAX 2008 ile GÖRSELLEŞTİRME

 

EMRAH ÇELİK

 

“3ds Max 2008 ile Görselleştirme” Kitabı ile Gelenler?

 

3ds Max 2008 ile Görselleştirme Kitabı, Ocak 2005’de çıkan binlerce okuyucusuna 3ds Max’i sıkılmadan öğreten, çok sevilen 3ds Max 7 ile Görselleştirme kitabının güncellenmiş ve geliştirilmiş halidir. 3ds Max’e yeni baslayan ve programi en guncel ve yeni ozellikleri ile öğrenmek istiyenler için yegane kaynaktır. 

 

Burada tekrar edelim ki ‘kitabımızı geliştirmede bizi motive eden değerli okuyucularımıza gönderdikleri yüzlerce teşekkür ve tebrik mesajı için’ teşekkürü bir borç biliriz. Bir önceki kitapta olduğu gibi, sizlere gelişen yazılım teknolojisinin getirdiği yenilikleri ulaştırmaya devam ediyoruz. Bu kitabımızda okuyucularımız, 3ds Max 7 ile Görselleştirme kitabı ile 3ds Max 2008 Görselleştirme kitabi arasında 195 sayfa yeni bilgi ile "3ds Max 2008'in görselleştirme ve tasarım yönüne bakan yeni özelliklerini" ve daha önce değinmediğimiz konular ve yeni uygulamaları bulabilirler.

 

3ds Max 9 ile 3ds Max 2008 (3ds Max 10) arasındaki en büyük fark değişen yeni yazılımı ve donanım teknolojileri ile beraber ‘3ds Max 2008’in yeni 64 bit teknoloji ve Microsoft Windows Vista ile uyumudur. Bu yeni versiyonun bu kadar kısa süre içinde çıkmasının en önemli amacının da bu olduğunu rahatlıkla söyleyebiliriz.

 

Bunun dışında değindiğimiz, Viewport çalışma ekranında gölge ön izleme, import seçeneklerindeki gelişme, ‘Elit Poly araçlarındaki bazı değişiklikler ve Mental Ray güncellemeleridir. Bunun dışında içeriği geliştirmek maksadı ile eklediğimiz, Edit poly ve Işıklar ile ilgili yeni uygulamalar ve Phometric Lights bölümlerini de kitabimizin öne çıkan yeni özellikleri olarak sıralayabiliriz

 

Bu güncellemeler ile beraber, kitabin içeriği 3ds Max 2008 ara yüzünde, değişen yerlere göre yeniden düzenlenmiş, eski sürümlerinde olan araçların (Edit Poly, Import, Select By Name v.b.) ara yüzlerinde değişen veya eklenen yeni parametrelere de ayrıca değinilmiştir. Bahsettiğimiz programın güncel sürümüne ait araçların dışında kalan yerleri, programın önceki, 3ds Max 5 üstü sürümlerine sahip kullanıcılar da rahatlıkla takip edebilir, uygulayabilir ve programın kullandıkları sürümü üzerinde iyi bir seviyeye gelebilirler.

 

Kitabin içeriği içinde yeni eklenen özellikleri ve güncellemeler, dikkatinizi çekmesi amacıyla çeşitli ikonlar ve notlar ile ayrıca belirtilmiştir. Ayrıca, eski okuyucularımız içerik içinde yeni eklenen konuları sayfa numaraları yanındaki ikon kitap yardımıyla kitap içinde kolaylıkla bulabilir.

 

Autodesk 3DS MAX

 

Günümüz üç boyutlu görselleştirme yazılım paketleri içinde en çok kullanıcıya sahip 3 boyutlu modelleme, kaplama, aydınlatma ve animasyon yazılımı olan 3ds Max mimari görselleştirme, bilgisayar oyunları, Sinema ile TV için görsel efektler ve daha birçok alanlarda kullanılmaktadır. Mimarisinin gelişmeye açık olması, nesne tabanlı çalışması, kolay öğrenilebilir bir kullanıcı ara yüzüne sahip olması nedeniyle, ilk versiyon çıktığı 1995 yılından günümüze kullanıcılarını memnun eden bir gelişme ivmesi ile bir çok teknoloji ödülü almış ve bu yazılım saydığımız tüm sektörlerde dünyanın her tarafında yüz binlerce kullanıcı tarafından kullanılır hale gelmiştir. Kitabimiz genel konsept itibarı ile programın güncel olan 3ds Max 2008 sürümünün ara yüzüne göre programı anlatmaktadır. Temelde aynı prensipler ve çok farklılık göstermeyen bir ara yüz kurulu olan 3ds Max 5 ve üstü sürümüne sahip kullanıcılar da, kitabın yeni sürüme ait özellikler dışında kalan yerleri rahatlıkla takip edebilir.

 

Kitabın İçeriği

 

Bu kitabı 3ds Max programını yukarıda bahsettiğimiz alanlarda çalışan, eğitim alan veya veren mimar, oyun tasarımcıları, grafikerler, öğrenciler, öğretmenler için yazdım. Yıllardır kurumsal ve özel verdiğim eğitimler içinde edindiğim tecrübeleri kitabımızın içeriğine tümüyle yansıtmaya çalıştım. Dolayısıyla bu tecrübelerden yola çıkarak 3ds Max programını ilk öğrenen bir kullanıcının takılabileceği yerlere özellikle değindim. Kitabın içindeki içerik ve konu anlatımları 3ds Max’in genel iş akışına göre sıralandı. Temel Bilgiler, Çizim ile Modelleme, Kaplama, Aydınlatma ile Kamera, Animasyon ile Render (iş çıkışı) olmak üzere 5 kısımdan oluşan bu içerik planında yer alan bölümler içindeki konular 3ds Max konusunda hiçbir bilgisi olmayan kullanıcıların anlayacağı görsel ve yormayan anlaşılır bir üslup ile adım adım anlatıldı. Konu anlatımlarını desteklemek için binlerce 3ds Max ekran görüntüsü ve grafikler kullanıldı. Kitabı yazarken oluşturduğum bu içerik bir mimar, oyun tasarımcısı veya grafiker, daha doğrusu bu programı tüm alanlarda kullanmak isteyen kullanıcılar için ortak ve bilinmesi gereken konulardır. Dolayısıyla kitap, bu konu içeriği ile, tüm 3ds Max kullanıcıları için bir başvuru kitabı özelliğini edinmiştir.

 

Bu Kitap Kimler İçin

 

Kitabımız içerik tasarımı itibari ile 3ds Max programı konusunda hiçbir bilgisi olmayan kullanıcılar için yazıldı. 3ds Max programını bilen kullanıcılar da kitabın içerisinde bilmedikleri modelleme araçlarını, aydınlatma, kaplama ile ilgili birçok püf noktaları, 3ds Max 8, 9 ve 2008 sürümünün görselleştirme ve tasarıma bakan yeni eklentilerini ve pratik çalışma yöntemlerini bulacaklardır.

 

Mimari Görselleştirme ve AutoCad Senkronizasyonu

 

3ds Max ülkemizde genel itibari ile mimari görselleştirme alanında çok kullanılmaktadır. Bu kitabı yazmamda beni teşvik eden öğrenci arkadaşlarında çoğunluğunun mimarlardan oluşması nedeniyle, kitabi yazarken bu hususu dikkate almamak olmaz diye düşündüm. Kitabımızı okuyacak bir mimar, aradığı örnekleri, görselleştirme yaparken ihtiyaç duyacağı 3ds Max araçlarını ve çalışma prensiplerini rahatlıkla bulacaktır. Kitabın sonunda bir mekânı baştan sona modelleyerek, ışık ve kaplama ile daha gerçekçi gösterebilecek uygulamaları ve konuları bulacaksınız.

 

3ds Max son sürümlerinde, özellikle görselleştirme yapan kullanıcıların proje aşamasında işini büyük ölçüde kolaylaştıran bazı eklentiler sunar. AEC-Extended, Windows ve Doors denilen bu eklentiler içinde gelen parametrik ağaç, pencere, kapı, duvar v.b. gibi objeleri bir tıklama ile sahnemize ekleyebiliriz. Özellikle piyasada yer alan diğer 3ds Max kitaplarında görmediğim, bu eklentilere ait bilgilere, özellikle detaylı bir şekilde değindim.

 

Görselleştirme yapan birçok kullanıcının kullandığı AutoCad yazılımının 3ds Max ile nasıl kullandığı merak konusudur. Bu kitapta ayrıca AutoCad çizimlerini 3ds Max ortamına taşımayı ve bununla ilgili dikkat edilmesi gerekenleri, File Link Manager gibi araçları, uygulamaları ile bulacaksınız. Bu içerik eklentileri yönüyle de kitabımızın özellikle ülkemizdeki mimarlar için iyi bir kaynak olma özelliği kazandığına inanıyorum.

 

Uygulamalar

 

Kitabımızdaki konu anlatımları içinde ve sonunda, öğrendiklerinizi pekiştirecek uygulamalar ekledim. Bu özel uygulamaları, bölümleri atlamadan yapmanız çok önemlidir. Kitap içinde geçen benim hazırladığım bu çalışma dosyalarını açarak inceleyebiliriz. Ayrıca kitabın siyah-beyaz basılmasıyla doğabilecek dezavantajları gidermek için kitap içinde geçen ve özellikle gerekli olan ekran görüntülerine ait renk resimleri CD içinde bulabilirsiniz.

 

Video Dersleri

 

Kitap ile beraber gelen CD içerisinde, kitap içinde adım adım anlatılan bazı uygulamaların video anlatımlarını da bulabilirsiniz. Bu videoları izleyerek uygulamalar içerisinde takıldığınız noktaları daha iyi kavrayabilirsiniz. Bu videoları izlerken kitap içinde uygulamanın dışında faydalı gördüğüm birçok noktaya da değindim. Bu açıdan bu video dersleri sizin programı öğrenmenizi kolaylaştıracak ve hızlandıracaktır.
 

*Emrah Çelik ile Profesyonel 3ds Max Kursları İçin, Yazarımızın Resmi Websitesi www.emrahcelik.com 'u Ziyaret Edebilirsiniz.*

  

 

İÇİNDEKİLER

 

KISIM 1: 3ds MAX 9 ARAYÜZ VE TEMEL BİLGİLER

 

Bölüm 1: 3ds Max Ara yüzüne Genel Bakış

 

3ds Max 9 Ara yüzü (Interface)

Menüler Üzerinde Özel Kontroller

Customize Menüsü

File Menüsü

Yeni Bir Sahne Açma: File Menüsü: New ve Reset

Merge
Export

Import

Yedekleme (Auto Backup)

Units Setup (Ölçü Birimi Ayarı)

Çalışma Ekranları

Farklı Çalışma Ekranı Şablonları

Farklı Görüntüleme Çeşitleri

Çalışma Ekranı Kontrol Araçları (Viewport Controls)

Çalışma Ekranında Kullanabileceğimiz Özellikler ve Kısa yollar

 

Bölüm 2: Temel Bilgiler

Ürüne ait yorum bulunmamaktadır.

Güvenlik Kodu

Benzer Ürünler

Kampanya ve İndirimlerden Haberdar Olun!
Yukarı
Hipotenüs Hipotenüs® Yeni Nesil E-Ticaret Sistemleri ile Hazırlanmıştır.